Kurumsal Kalite Politikamız
02 Ekim 2024

        Hasta sağlığını ve güvenliğini önceliklerimiz arasında tutarak;

  • Hastalarımıza en iyi tedaviyi sunabilmek için hizmet kalitesini yükseltmeyi,
  • Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmayı,
  • Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmayı,
  • Koşulsuz hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamayı,
  • Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemeyi,
  • Çalışanlarımızın hizmet içi eğitimlerle bilgi ve becerilerini artırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamayı,
  • Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini vermeyi,
  • Çalışanlarımıza güvenli ve huzurlu çalışma ortamı sunmayı,
  • Sağlıkta Kalite Standartlarımızı belli aralıklarla ölçmeyi, değerlendirmeyi,  geliştirmeyi, kaynakları etkin ve verimli kullanmayı,
  • Sağlık Bakanlığı’nın geliştirdiği ve geliştireceği stratejiler doğrultusunda iletişime ve paylaşıma açık yönetim anlayışı ile sürekli iyileşme prensibi ve kalite yönetim sistemi şartları doğrultusunda çalışanlarımızın kalite çalışmalarına katılımını üst seviyede sağlamayı ve kurum kültürünü oluşturmayı taahhüt ederiz.

 

Dt. Esra GÜVEN GÜRLEYEN